FAQ

1.Jak probíhá doprava mobilních toalet?

Nejdříve si domluvíme podrobnosti pronájmu i možný termín návozu mobilních WC, zašleme vám smlouvu a u dlouhodobého pronájmu také zálohovou fakturu. U krátkodobého pronájmu (kratší než 1 měsíc) vyžadujeme úhradu celé částky ještě před návozem, a to převodem na účet, popřípadě ji můžete zaplatit v hotovosti při instalaci. Jakmile od vás obdržíme podepsanou smlouvu a potvrzení o úhradě, můžeme spustit akci mobilní WECKO. Pokud by se cokoliv v naší logistice změnilo, a čas návozu by bylo nutné posunout, dispečerka nebo přímo řidič vám ihned zavolá.

2.Jak odhadnout ideální počet mobilních toalet na akci?

Pokud chystáte větší akci, u které je složité přesně odhadnout ideální množství mobilní sanitární techniky, doporučujeme se poradit s naší dispečerkou. Má v tomto oboru dlouholeté zkušenosti a dokonale se orientuje v hygienických normách, má přehled o trasách, akcích i odběrech. Podle počtu účastníků vám navrhne efektivní poměr mezi mobilními pisoáry a mobilními toaletami, a vhodně je doplní mobilními umyvadly.
Pokud si přece jen potřebujete udělat alespoň rámcovou představu, pomůže následující rovnice: 1 WECKO = 15 lidí
Přičemž platí, že náš mobilní pisoár dokáže nahradit 4 toalety.

3.Na jak dlouho si můžu zarezervovat pronájem?

To záleží jen na vás. Mobilní WC vám zapůjčíme jak na víkendovou akci, tak na dva roky trvající stavbu.

4.Mohu si u vás mobilní WC také koupit?

Ano, ale jeho cena bude záviset na naší aktuální nabídce i vytíženosti. Ve WECKU se věnujeme primárně pronájmu mobilních toalet, proto vám pro koupi nemůžeme zajistit ideální podmínky.

5.Jak se staráte o hygienu mobilních toalet WECKO?

Naši kluci z hygienického týmu k vám přijedou každý týden. Vysají obsah mobilní toalety, kompletně ji umyjí a vydezinfikují, následně doplní chemické náplně a toaletní papír. Každý rok podstupují naše mobilní záchody také speciální sanací, kdy to vezmeme doslova z gruntu.

6.Můžeme přemístit mobilní toaletu během pronájmu?

Ano, ale rozhodně to nedělejte sami. Pokud potřebujete mobilní WC přemístit, dejte nám do WECKA vědět, nebo se domluvte s naším řidičem. Při nejbližším servisu vám toaletu naši kluci ochotně přemístí. Předejdeme tak složitému hledání, poškození i případným nedorozuměním.

7.Nabízíte také mimořádný servis během pronájmu mobilních toalet?

Samozřejmě, obraťte se na nás kdykoliv budete servis našeho WECKA potřebovat. Může se například stát, že vítr vám toaletu převrátí, nebo dojde k jejímu poškození. Jsme tu pro vás i pokud potřebujete mobilní WC přemístit, nahradit jej při odcizení, nebo prostě jen doobjednat další. Doporučujeme kontaktovat naši obchodní manažerku nebo dispečerku, které s vámi vše ohledně vašeho WECKA dohodnou.

8.Jak mám postupovat při vrácení mobilní toalety po skončení pronájmu?

Dejte nám telefonicky nebo e-mailem vědět, kdy chcete WECKO vrátit. K tomuto datu ukončíme účtování za pronájem mobilní toalety, a v nejbližším možném termínu pak záchod odvezeme.

9.Jaká je dostupnost mobilních toalet k pronájmu?

Všechny typy mobilních toalet vám dodáme nejpozději do 5 pracovních dní. Naše WECKO má pobočku v PrazeOstravě, proto jsme schopni pokrýt celou ČR. Mobilní záchod vám tak přivezeme kamkoliv.

10.Jaká je cena pronájmu mobilní toalety?

Cenu ovlivňuje nejen požadovaná doba pronájmu, ale i počet mobilních toalet ve vaší objednávce. Kalkulaci proto řešíme individuálně, podle vašich potřeb, abychom vám mohli vyjít maximálně vstříc.

Kontaktujte nás